Bonic – Facebookissa/Instagramissa järjestettävien kilpailujen ja arvontojen säännöt

 

Kilpailun/arvonnan järjestäjä

Kilpailun/arvonnan järjestää Bonic Fashion Oy (jäljempänä Bonic). Facebook/Instagram ei ole millään tavalla mukana kilpailun/arvonnan järjestämisessä.

Kilpailuaika

Kilpailuaika alkaa tiistaina 7.9.2021 ja jatkuu maanantaihin 13.9.2020 kello 23:59 asti.

Kilpailuun osallistuminen

Kilpailuun voi osallistua Facebookissa. Kilpailuun osallistutaan kommentoimalla Facebook kilpailukuvaan, joka on julkaistu ti 7.9.2021@Bonicfinland -Facebook-tilillä ja tykkäämällä Bonicin ja Rekin (@rekki.fi) Facebook -sivuista.

Kilpailu on avoin kaikille Suomessa vakituisesti asuville 18 vuotta täyttäneille henkilöille, jotka ovat osallistuneet kilpailuun kilpailuohjeita noudattaen.

Kilpailuun voi osallistua kuinka monta kertaa tahansa.

Bonic Fashion Oy:n edustajat ja työntekijät eivät voi osallistua kilpailuun.

Osallistumiskelpoisuus

Järjestäjällä on oikeus poistaa sellaiset kilpailijat kilpailusta, jotka pyrkivät väärinkäyttämään kilpailua tulosten tai arpajaistodennäköisyyksien muuttamiseksi. Kilpailun järjestäjän ja yhteistyökumppaneiden ne työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän kilpailun järjestelyjen kanssa, eivät voi osallistua arvontaan.

Palkinnot

Kilpailun palkintona on 50 €:n arvoinen lahjakortti (1 kpl) Bonicin vaatevuokraamoon sekä 50 €:n lahjakortti Rekin verkkokauppaan (1 kpl). Palkinnot arvotaan kaikkien kilpailuun/arvontaan osallistuneiden kesken 7 vrk kuluessa kilpailuajan päättymisestä.

Kilpailun järjestäjä vastaa palkintojen toimituskuluista Suomessa ja mahdollisesta arpajaisverosta.

Palkintoa ei voi vaihtaa tai lunastaa käteisenä. Palkinnot arvotaan vain luonnollisille ihmisille. Yritysten/yhteisöjen osallistumista ei huomioida.

Voittajalle (1 henkilö) ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti voittajan valitsemisen ja arvonnan jälkeen. Voittajan nimi voidaan julkistaa arvontapäivänä tai sen jälkeen Bonicin Facebook-sivuilla.

Mikäli kilpailun järjestäjä ei tavoita voittajaa 14 päivän kuluessa voittajan valinnasta ja arvonnasta, oikeus palkinnon saamiseen raukeaa.

Bonic toimittaa palkinnot voittajille mahdollisimman nopeasti kilpailun päätyttyä.

Palkinnot ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi muuttaa, myydä, luovuttaa eteenpäin tai vaihtaa rahaksi. Kaikki palkintojen vastaanottajat sekä kilpailuun osallistuvat henkilöt vapauttavat järjestäjän ja sen yhteistyökumppanit kaikesta vastuusta, joka koskee vammaa tai vahinkoa, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Voittajille ilmoitetaan tarkemmat tiedot palkinnon lunastamisesta sähköpostitse tai käytetyn osallitumiskanavan mahdollistamalla yksityisviestillä (Facebook).

Osallistujien tiedot

Kilpailun järjestäjä ei kerää kilpailuun liittyen mitään tietoja osallistujista erilliseen tietokantaan. Voittajien tunnistaminen tehdään osallistumiskanavan tarjoamien käyttäjäprofiiliin liittyvien julkisten tietojen perusteella.

Tekniset häiriöt

Järjestäjä ei vastaa mahdollisista teknisistä häiriöistä.

Säännöistä

Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla kilpailuun osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä kilpailun virallisia sääntöjä ja kilpailun järjestäjän päätöksiä.

Kilpailun sääntöjen muuttaminen

Bonic pidättää oikeuden muuttaa kilpailun sääntöjä milloin tahansa.

Yleiset kysymykset

Miten palvelu toimii?

Vuokraamme vaatteita kertavuokrauksina ilman sitoutumista tai pakollista rekisteröitymistä.

Voit varata kunkin asun omasta kalenterista vuokrausajan sen päivän ympärille, jolloin haluat asun käyttöösi. Vuokrausaika on joko 3 tai 7 päivää.


Voit vuokrata vaatteita joko Helsingin liikkeestä tai verkkokaupasta. Jos haluat tulla kokeilemaan vaatteita, se onnistuu aukioloaikojen puitteissa. Sovitusaikaa ei tarvitse varata etukäteen. Mikäli vuokraat verkosta, lähetämme asun sinulle Bonicin omassa pukupussissa Postin tai Matkahuollon kautta tai voit noutaa sen liikeestämme.

Mihin tarkoitukseen asun voi vuokrata?

Asun voi vuokrata mihin tarkoitukseen tahansa. Oli kyseessä sitten illallistreffit, synttärit, tyttöjen ilta tai ystäväpariskunnan hääjuhla, Bonicin asua voi käyttää missä ja milloin vain täysin omien mieltymysten mukaisesti.

Missä kunnossa vuokra-asut ovat? Onko niissä nukkaa tai kulumaa?

Asut ovat hyvässä kunnossa, vaikka ovatkin kierrätettyjä. Otamme ne pois vuokramarkkinoilta, jos huomaamme niissä merkittävää kulumaa tai nukkaa.

On kuitenkin hyvä muistaa, että asut eivät ole välttämättä uusia, vaan niitä on käytetty. Haluamme kuitenkin, että asiakkaamme saavat erinomaisen käyttökokemuksen asujen kanssa, joten meille on erittäin tärkeää vuokrata vain hyväkuntoisia vaatteita. Huollamme ne asianmukaisesti jokaisen vuokrauskerran jälkeen, jotta ne pysyvät mahdollisimman hyvässä kunnossa asiakkaita varten.

Huonokuntoisemmat vaatteet myydään second handina tai hävitetään asianmukaisesti riippuen niiden kunnosta.

Mitä jos asuun tulee likaa ja/tai tahroja vuokrauksen aikana?

Eipä kuulkaas haittaa! Lika ja tahrat kuuluvat elämään. Haluamme, että pystyt käyttämään asua kuin omaasi, joten jos näin pääsee sattumaan, me hoidamme puhtaanapidon asianmukaisesti, emmekä laskuta sinua tästä.

Mitä jos asu menee rikki vuokratessa?

Normaalista käytöstä johtuvat haaverit eivät haittaa. Tähän lasketaan muun muassa mahdolliset repeämät ja vetoketjun rikkoontumiset tai muut vastaavat asiat.

Mikäli asu kuitenkin tuhoutuu täysin käyttökelvottomaksi, meillä on käyttöehtojen mukaan oikeus periä asun alkuperäinen hinta (ovh).

Asut ovat kuitenkin kestävää materiaalia ja vaatii melkoisen paljon, että ne menisivät täysin rikki. Joten huoli pois!

Saanko tulla sovittamaan asuja?

Asuja saa ehdottomasti tulla sovittamaan! Sovitukseen ei tarvitse ajanvarausta, vaan voit tulla liikkeeseemme meidän aukioloaikojen puitteissa, eli ma-pe klo 12-18.

Saanko lunastaa asun, jos haluankin sen omaksi?

Vuokrattua kappaletta ei valitettavasti voi lunastaa itselleen, sillä se saattaa olla varattuna jo seuraavalle ihanalle naiselle.

Mikäli kuitenkin rakastut vuokraamaasi asuun niin paljon, että haluaisit ostaa sen omaksi, voimme sopia suoraan suunnittelijan kanssa uuden asun teettämisestä. Siispä nakkaa viestiä somessa tai nykäise hihasta storella, niin järjestetään asia sinulle parhain päin!

Voiko varauksen perua?

Varauksen voi joko vaihtaa toiseen asuun tai ajankohtaan, vaihtaa lahjakorttiin tai perua niin, että palautamme siihen käytetyn rahasumman. Varaus tulee peruuttaa viimeistään 14 vrk ennen ensimmäistä vuokrauspäivää.

Pitääkö minun pestä asu itse?

Me hoidamme asujen puhtaanapidon ja huollon, joten niitä ei tarvitse pestä vuokrausajan päätyttyä.

Milloin palautan tuotteen?

Vuokra-asu palautetaan lähimpään Postin tai Matkahuollon pisteeseen tai suoraan Helsingin liikkeeseen vuokrausajan päätyttyä, eli viimeistä vuokrauspäivää seuraavana päivänä.

Voinko silittää vuokraamani vaatteen?

Me huollamme ja silitämme vaatteet ennen jokaista vuokrausta, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä!

Jos vaate on kuitenkin päässyt rypistymään kuljetuksen aikana tai pukupussissa, suosittelemme höyryttamään sen ennen h-hetkeä. Myös silittäminen on sallittua, kunhan varmistat pesulapusta, että vaate soveltuu silitettäväksi.

Saanko pestä vaatteeni itse, jos se likaantuu vuokrausajan aikana?

Toki saat pestä myös vaatteen itse pesuohjeen mukaan, jos se on tarpeellista. On kuitenkin todella tärkeää, että ohjeita noudatetaan tarkasti, jotta vaatteiden käyttöikä maksimoidaan.

Toimitus ja palautus

Milloin vastaanotan asun?

Pyrimme aina lähettämään asun niin, että saat sen n. 1 vuorokautta ennen sovitun vuokrausajan alkamista tai viimeistään ensimmäisenä vuokrauspäivänä.

Mikäli olet tilannut asun noudolla Helsingin liikkeestä, sen voi tulla noutamaan ensimmäisen vuokrauspäivän aikana.

Miten palautan tuotteen?

Voit palauttaa tuotteen joko Helsingin liikeeseen aukioloaikojemme puitteissa tai lähettää sen Matkahuollon tai Postin kautta.

Matkahuollon tai Postin kautta palautettaessa laitamme mukaan valmiiksi tulostetun palautuskortin, jonka voit laittaa pukupussissa olevaan muovitaskuun.