Bonic – Facebookissa/Instagramissa järjestettävien kilpailujen ja arvontojen säännöt

 

Kilpailun/arvonnan järjestäjä

Kilpailun/arvonnan järjestää Bonic Fashion Oy (jäljempänä Bonic). Facebook/Instagram ei ole millään tavalla mukana kilpailun/arvonnan järjestämisessä.

Kilpailuaika

Kilpailuaika alkaa tiistaina 7.9.2021 ja jatkuu maanantaihin 13.9.2020 kello 23:59 asti.

Kilpailuun osallistuminen

Kilpailuun voi osallistua Facebookissa. Kilpailuun osallistutaan kommentoimalla Facebook kilpailukuvaan, joka on julkaistu ti 7.9.2021@Bonicfinland -Facebook-tilillä ja tykkäämällä Bonicin ja Rekin (@rekki.fi) Facebook -sivuista.

Kilpailu on avoin kaikille Suomessa vakituisesti asuville 18 vuotta täyttäneille henkilöille, jotka ovat osallistuneet kilpailuun kilpailuohjeita noudattaen.

Kilpailuun voi osallistua kuinka monta kertaa tahansa.

Bonic Fashion Oy:n edustajat ja työntekijät eivät voi osallistua kilpailuun.

Osallistumiskelpoisuus

Järjestäjällä on oikeus poistaa sellaiset kilpailijat kilpailusta, jotka pyrkivät väärinkäyttämään kilpailua tulosten tai arpajaistodennäköisyyksien muuttamiseksi. Kilpailun järjestäjän ja yhteistyökumppaneiden ne työntekijät, jotka ovat olleet tekemisissä tämän kilpailun järjestelyjen kanssa, eivät voi osallistua arvontaan.

Palkinnot

Kilpailun palkintona on 50 €:n arvoinen lahjakortti (1 kpl) Bonicin vaatevuokraamoon sekä 50 €:n lahjakortti Rekin verkkokauppaan (1 kpl). Palkinnot arvotaan kaikkien kilpailuun/arvontaan osallistuneiden kesken 7 vrk kuluessa kilpailuajan päättymisestä.

Kilpailun järjestäjä vastaa palkintojen toimituskuluista Suomessa ja mahdollisesta arpajaisverosta.

Palkintoa ei voi vaihtaa tai lunastaa käteisenä. Palkinnot arvotaan vain luonnollisille ihmisille. Yritysten/yhteisöjen osallistumista ei huomioida.

Voittajalle (1 henkilö) ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti voittajan valitsemisen ja arvonnan jälkeen. Voittajan nimi voidaan julkistaa arvontapäivänä tai sen jälkeen Bonicin Facebook-sivuilla.

Mikäli kilpailun järjestäjä ei tavoita voittajaa 14 päivän kuluessa voittajan valinnasta ja arvonnasta, oikeus palkinnon saamiseen raukeaa.

Bonic toimittaa palkinnot voittajille mahdollisimman nopeasti kilpailun päätyttyä.

Palkinnot ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi muuttaa, myydä, luovuttaa eteenpäin tai vaihtaa rahaksi. Kaikki palkintojen vastaanottajat sekä kilpailuun osallistuvat henkilöt vapauttavat järjestäjän ja sen yhteistyökumppanit kaikesta vastuusta, joka koskee vammaa tai vahinkoa, joka aiheutuu tai jonka väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun. Voittajille ilmoitetaan tarkemmat tiedot palkinnon lunastamisesta sähköpostitse tai käytetyn osallitumiskanavan mahdollistamalla yksityisviestillä (Facebook).

Osallistujien tiedot

Kilpailun järjestäjä ei kerää kilpailuun liittyen mitään tietoja osallistujista erilliseen tietokantaan. Voittajien tunnistaminen tehdään osallistumiskanavan tarjoamien käyttäjäprofiiliin liittyvien julkisten tietojen perusteella.

Tekniset häiriöt

Järjestäjä ei vastaa mahdollisista teknisistä häiriöistä.

Säännöistä

Viralliset säännöt koskevat kaikkia osallistujia. Osallistumalla kilpailuun osanottajat sitoutuvat noudattamaan näitä kilpailun virallisia sääntöjä ja kilpailun järjestäjän päätöksiä.

Kilpailun sääntöjen muuttaminen

Bonic pidättää oikeuden muuttaa kilpailun sääntöjä milloin tahansa.

Yleiset kysymykset

Miten palvelu toimii?

Voit vuokrata vaatteita kertavuokrauksina juhliin ja muihin tärkeisiin hetkiin. Asuvaraus tehdään verkkokaupassa.

Voit tehdä varauksen kunkin asun omasta kalenterista sen päivän ympärille, jolloin haluat asun käyttöösi. Jos esimerkiksi juhlapäivä on lauantaina, kannttaa vuokrausaika laittaa alkamaan jo perjantaista.

Vuokrausaika on valintasi mukaan joko 3 tai 7 päivää kerrallaan ja saat asun täksi ajaksi täysin omaan käyttöösi. Asu toimitetaan sinulle Postin kautta ja lähetykseen kuluvat päivät lasketaan vuokrausajan ulkopuolelle. Vuokrausaika on se aika, kun asu on sinulla omassa käytössäsi.

Vuokrausajan päätyttyä sinun ei tarvitse pestä asua, vaan me teemme sen puolestasi. Haluamme, että voit nauttia kokemuksesta ilman huolen häivää, joten tahrat ja repeämät eivät haittaa, emmekä koskaan laskuta haavereista.

Missä kunnossa asut ovat?

Asut ovat hyvässä kunnossa. Haluamme, että asiakkaamme saavat erinomaisen kokemuksen laadukkaiden asujen kanssa, joten meille on erittäin tärkeää vuokrata vain hyväkuntoisia ja puhtaita vaatteita. Huollamme ne asianmukaisesti vuokrauskertojen välissä joko itse oman liikkeemme pesulassa tai SOL:issa.

Saamme asut Bonicille aina uusina. Ne ovat liikkeessä kaikkien saatavilla ja sovitettavissa.

Huonokuntoisemmat vaatteet myymme second handina tai hävitämme asianmukaisesti riippuen niiden kunnosta.

Voiko asuja sovittaa ennen vuokrauspäätöstä?

Valitettavasti asuja ei voi sovittaa, sillä meillä ei ole fyysistä liikettä. Autamme sinua kuitenkin mielellämme asun valinnan sekä sen koon ja istuvuuden kanssa. Voit ottaa meihin yhteyttä chatissa, sähköpostitse, sosiaalisessa mediassa tai soittamalla.

Saanko lunastaa asun, jos haluankin sen omaksi?

Vuokrattua kappaletta ei valitettavasti voi lunastaa itselleen vuokrausajan päätyttyä, sillä se saattaa olla varattuna jo seuraavalle upealle asiakkaalle.

Mikäli kuitenkin isket silmäsi tiettyyn asuun ja haluaisit ostaa sen omaksi, ilmoita tästä meille. Kun kyseinen asu poistuu valikoimastamme, voimme ottaa yhteyttä sinuun.

Voiko varauksen perua?

Varauksen voi joko vaihtaa toiseen asuun tai ajankohtaan, vaihtaa lahjakorttiin tai perua niin, että palautamme siihen käytetyn rahasumman. Varaus tulee peruuttaa viimeistään 14 vrk ennen ensimmäistä vuokrauspäivää.

Ymmärrämme, että yllättäviä sairastumisia saattaa tulla juuri juhlien kynnyksellä tai että verkosta tilattu asu ei olekaan oikean kokoinen. Näissä tapauksissa voit ottaa meihin yhteyttä, niin sovitaan joustavasti kuinka toimitaan.

Juhlavaatteiden huolto

Miten Bonic huoltaa vaatteet?

Me pesemme ja huollamme vaatteet asiakkaiden puolesta. Pesemme ne joko käsin omassa pesulassamme tai käytämme asujen huoltoon tarkoitettua tehokasta höyrytyskaappia. Vaativammat materiaalit luovutamme ammattilaisten käsiin SOL:iin.

Varmistamme, että asut ovat aina huollettuja, puhtaita ja silitettyjä seuraavia asiakkaita varten.

Mitä jos asu menee rikki vuokratessa?

Haaverit eivät haittaa. Asut ovat vakuutettuja, joten emme laskuta normaalista käytöstä johtuvista repeämistä, vetoketjun rikkoontumisista tai muista vahingoista.

Mitä jos asuun tulee likaa ja/tai tahroja vuokrauksen aikana?

Tämä ei haittaa mitään! Lika ja tahrat kuuluvat elämään (ja juhliin). Haluamme, että voit käyttää asua kuin omaasi ilman huolen häivää.

Me pesemme ja pesetämme asut aina vuokrauskertojen välissä, emmekä laskuta asiakasta tästä. Asut ovat vakuutettuja.

Pitääkö minun pestä asu itse?

Me hoidamme asujen pesun ja huollon aina, joten sinun ei tarvitse pestä sitä vuokrausajan päätyttyä.

Voinko silittää vuokraamani vaatteen?

Me huollamme ja silitämme puhtaat vaatteet aina ennen kuin annamme sen asiakkaalle, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä.

Jos vaate on kuitenkin päässyt rypistymään kuljetuksen aikana pukupussissa, suosittelemme höyryttamään sen ennen h-hetkeä. Myös silittäminen on sallittua, kunhan varmistat pesulapusta, että vaate soveltuu silitettäväksi.

Saanko pestä vaatteeni itse, jos se likaantuu vuokrausajan aikana ja haluan käyttää sitä useammin kuin kerran?

Toki vaatteen saa pestä myös itse! On kuitenkin todella tärkeää, että pesuohjeita noudatetaan tarkasti, jotta vaatteiden käyttöikä maksimoidaan.

Toimitus ja palautus

Milloin vastaanotan asun?

Lähetämme asun niin, että saat sen n. 1 vuorokautta ennen sovitun vuokrausajan alkamista tai viimeistään ensimmäisenä vuokrauspäivänä.

Lähetykseen ja palautukseen kuluvat ajat lasketaan vuokrausajan ulkopuolelle, eli vuokrausaika (3 tai 7 vuorokautta) on se aika, kun asu on sinulla omassa käytössä.

Miten palautan tuotteen?

Palautus tehdään Postin kautta. Laitamme lähetyksen mukaan jo valmiiksi tulostetun palautuskortin, joka laitetaan pukupussissa olevaan muovitaskuun. Asu lähetetään takaisin samassa pukupussissa, jossa se vastaanotetaan. Sen voi lähettää takaisin meille mistä tahansa Postin palvelupisteeltä. Palautus on ilmainen.

Asu tulee palauttaa vuokrausajan päätyttyä, eli viimeistä vuokrauspäivää seuraavana päivänä.