info@bonic.fi
+358 45 327 1298
Annankatu 11, 00120 Helsinki

ma-pe 12-18

 

 

Yleiset kysymykset

Miten palvelu toimii?

Vuokraamme vaatteita kertavuokrauksina ilman sitoutumista tai pakollista rekisteröitymistä. Voit varata
kalenterista vuokrausajan sen päivän ympärille, jolloin haluat asun käyttöösi. Vuokrausaika on joko 3 tai 7 päivää.
Voit vuokrata vaatteita joko Helsingin liikkeestä tai verkkokaupasta. Mikäli vuokraat verkosta, lähetämme asun sinulle Bonicin omassa pukupussissa Postin tai Matkahuollon kautta tai voit noutaa sen liikeestämme.

Mihin tarkoitukseen asun voi vuokrata?

Asun voi vuokrata mihin tarkoitukseen tahansa. Oli kyseessä sitten illallistreffit, tyttöjen ilta tai ystäväpariskunnan hääjuhla, Bonicin asua voi käyttää missä ja milloin vain täysin omien mieltymysten mukaisesti.

Missä kunnossa vuokra-asut ovat? Onko niissä nukkaa tai kulumaa?

Asut ovat hyvässä kunnossa, vaikka ovatkin kierrätettyjä. Otamme ne pois vuokramarkkinoilta, jos huomaamme niissä merkittävää kulumaa tai nukkaa. On kuitenkin hyvä muistaa, että asut eivät ole välttämättä uusia, vaan niitä on käytetty. Haluamme kuitenkin, että asiakkaamme saavat erinomaisen käyttökokemuksen asujen kanssa, joten meille on erittäin tärkeää vuokrata vain hyväkuntoisia vaatteita. Huollamme ne asianmukaisesti jokaisen vuokrauskerran jälkeen, jotta ne pysyvät mahdollisimman hyvässä kunnossa asiakkaita varten. Huonokuntoisemmat vaatteet myydään second handina tai hävitetään asianmukaisesti riippuen niiden kunnosta.

Mitä jos asuun tulee likaa ja/tai tahroja vuokrauksen aikana?

Eipä kuulkaas haittaa! Lika ja tahrat kuuluvat elämään. Haluamme, että pystyt käyttämään asua kuin omaasi, joten jos näin pääsee sattumaan, me hoidamme puhtaanapidon asianmukaisesti.

Mitä jos asu menee rikki vuokratessa?

Asut ovat kuitenkin kestävää materiaalia, ja vaatii melkoisen paljon, että ne menisivät täysin rikki. Joten huoli pois!

Saanko tulla sovittamaan asuja?

Asuja saa ehdottomasti tulla sovittamaan! Sovitukseen ei tarvitse ajanvarausta, vaan voit tulla liikkeellemme aukioloaikojen puitteissa, eli ti-pe klo 12-18.

Saanko lunastaa asun, jos haluankin sen omaksi?


Vuokrattua kappaletta ei valitettavasti voi lunastaa itselleen, sillä se saattaa olla varattuna jo seuraavalle ihanalle naiselle. Mikäli kuitenkin rakastut vuokraamaasi asuun niin paljon, että haluaisit ostaa sen omaksi, voimme sopia suoraan suunnittelijan kanssa uuden asun teettämisestä. Siispä nakkaa viestiä somessa tai nykäise hihasta storella, niin järjestetään asia sinulle parhain päin!

Voiko varauksen perua?

Varauksen voi joko siirtää toiseen ajankohtaan, vaihtaa lahjakorttiin tai perua niin, että palautamme siihen käytetyn rahasumman.

Pitääkö minun pestä asu itse?

Me hoidamme asujen puhtaanapidon ja huollon, joten niitä ei tarvitse pestä vuokrausajan päätyttyä.

Milloin palautan tuotteen?

Vuokra-asu palautetaan lähimpään Postin tai Matkahuollon pisteeseen tai suoraan Helsingin liikkeeseen vuokrausajan päätyttyä, eli viimeistä vuokrauspäivää seuraavana päivänä.

Voinko silittää vuokraamani vaatteen?

Me huollamme ja silitämme vaatteet ennen jokaista vuokrausta, joten sinun tarvitse huolehtia siitä! Kuitenkin, jos vaate on päässyt rypistymääm, suosittelemme höyryttamään sen. Myös silittäminen on sallittua, kunhan varmistat pesulapusta, että vaate soveltuu silitettäväksi.

Saanko pestä vaatteeni itse, jos se likaantuu vuokrausajan aikana?

Toki saat pestä myös vaatteen itse pesuohjeen mukaan, jos se on tarpeellista. On kuitenkin todella tärkeää, että ohjeita noudatetaan tarkasti, jotta vaatteiden käyttöikä maksimoidaan.

Toimitus ja palautus

Milloin vastaanotan asun?

Pyrimme aina lähettämään asun niin, että saat sen n. 1 vuorokautta ennen sovitun vuokrausajan alkamista.

Miten palautan tuotteen?

Voit palauttaa tuotteen joko Helsingin liikeeseen aukioloaikojen puitteissa tai lähettää sen Matkahuollon tai Postin kautta. Matkahuollon tai Postin kautta palautettaessa laitamme mukaan valmiiksi tulostetun palautuskortin, jonka voit laittaa pukupussissa olevaan muovitaskuun.